Skrevet 16. august 2008 16 år FS ... Syns det virker litt unaturlig med så bred bildevinkel og ingen fortegning ...?
Skrevet 16. august 2008 16 år Tønne og putefortegning er at rette linjer blir seende buede ut gjennom et objektiv. Fisheye-objektiver er ekstreme eksempler på dette.
Skrevet 16. august 2008 16 år Ser det også start levers, og det faktum at det ikke er noen piloter i setene, når du tydeligvis flyr.^^
Skrevet 16. august 2008 16 år Den dagen en ekte får så urealsistike fuel tank oppsett på motor display, som Microsoft har designet. Er det en mulighet for at jeg kan tro litt mer på at det er ekte. FS!
Skrevet 16. august 2008 16 år Forfatter Hmm. Var ikke så vanskelig. Tenkte egentlig de fleste ville tippe FS. Ja Johan, nå har SAS Norge og norwegian sluttet å fly med piloter, for å minste den unødvendige vekten :grin:
Skrevet 16. august 2008 16 år he he tok meg 2 sec og tippa ekte bra jeg ikke posta, eller jeg gjorde det kansje
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.