Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei.

Fikk en mail fra Luftfarsskolen nå en av dagene. Der stod det litt informasjon om når skolen hadde informasjonsdager.

STAVANGER

August: 23

Sted: Hovedredningssentralen, Flyplassveien 190, Sola Lufthavn

Kl. 11-14

BERGEN

August: 24

Sted: Scandic Bergen Airport, Kokstadflaten 2,

kl. 11-14

OSLO

September: 6.

Sted: Luftfartsskolen, Wergelandsveien 3.

kl. 11-14

OSLO

November: 8.

Sted: Luftfartsskolen, Wergelandsveien 3.

kl. 11-14

http://www.luftfartsskolen.no/post.php?vis=85

Synd at alle disse plassene er et stykke unna meg (Ålesund) så jeg får neppe dratt på en av disse møtene - Tenkte jeg. Men hva om jeg tar flyet ned til Oslo eller Bergen. Ville det være verdt det? Jeg er jo bare 18 år og skal begynne på siste VGS-året mitt, så økonomien er jo ikke den største.

Her får jeg jo en flytur opp og ned med en kystponny og informasjon om vegen min videre i livet.

Saken er bare den om det er verdt det? Noen som har vært på dette møte før? Altså mener informasjonsmøte fra Luftafrtsskolen i fjor eller senere.

Er trolig lufrtfarsskolen jeg vil sattse på når tiden er inne. NEAR flight training virker ikke like fristende. Fikk ikke så godt inntrykk av de under en utdanningsmesse jeg var på i år. Vil vekk litt også, ettersom NEAR ligger 2 mil fra hvor jeg bor. Ønsker å oppleve en annen del av landet før jeg etter all sannsynlighet setter kursen over til Statene.

:)

Skrevet

Fikk ogås mail om dette...om det er verdt det?

KOmmer jo litt ann på hva slags planer man har...har man alt klart og veit hva som skal gjøres osv, så er det ikke sikkert det trengs, men det er jo ikke altfor dumt heller da :D men hadde jeg vært deg ville jeg nok lagt de pengene på en flytur til Oslo og gått på det, men helt opp til deg så klart!

kunne også kanskje ikke vært for dumt og heller ringt og spurt om ting du lurer på og heller leser resten på nettsiden, eller bestiller studie informasjon :P

Skrevet
  • Forfatter

Har bestilt studieinformasjon hos de i posten. Så den brosjyren kan jeg utenatt :)

Sånn sett så kan jeg jo det meste rundt utdanningsprogrammet til luftfartsskolen, men det kunne jo vært fornuftig å høre litt med de face to face og høre på folk fra faget også.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …