Vebjørn Grov Thorsen Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Jeg prøver å spre et budskap om flydag/flyshow på geiteryggen lørdag den 16 August. starter klokken 10 er slutt klokken 17.Det er gratis inngang, så alle er velkommene. det blir mulighet for en luftetur i dakotan/Dc3 for de som vil. Russian warbirds of norway flyr display. Det blir pølsesalg i kiosken. Her er mer info Klipp fra nyhetene om flydagen Siter
christopher herregården Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Hvordan tror du mulighetene for og lande der den dagen er?? det funker vel greit det?? Siter
Vebjørn Grov Thorsen Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 Ja men kom helst før 10 for deretter er programmet i gang. (ifølge Terje Traaholt og da er det sikkert) ossen fly er det snakk om? Siter
Bernt Sulebust Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Finnes det noe mer program om hva som faktisk blir vist ? -Bernt Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg har ikke sett noe program selv, men utifra hva som flyr der oppe ellers, og hvilket nettverk folka på flyplassen har tipper jeg man får sett følgende fly på Lørdag: L29 Delphin Yak 52 Harvard DC-3 Dakota Brossard Extra 300 Seilfly-acro C-152 acro Fallskjermhopping, sannsynligvis fra Dakota Diverse helikopter fra helikopterskolen, samt et par private heli's også har jeg lest at det kommer en del fly fra kjeller, og da blir vel det sikkert Tiger Moth, SAAB Safir, Fairchild Cornell, Birddog. ikke noe ekstremt, men absolutt mye gøy for en gjennomsnittlig flyinteressert:) Også er det jo gratis å komme inn, så man kan jo ikke akkurat klage heller:D Jeg gleder meg hvertfall:) Mener portene åpner kl 10:00 og holder på til 16-17:00. Her er forøvrig en artikkel: http://www.ta.no/nyheter/grenland/article3718546.ece Siter
christopher herregården Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 kanskje komme i en Piper Warrior P29A-161.... Men vi får da sjå... komme tidlig på morran da evt Siter
Petter Tandberg Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Da må jeg en tur på Kjeller for å se på når Tiger Moth, Cornell, Birddog osv kommer tilbake Siter
Vebjørn Grov Thorsen Skrevet 15. august 2008 Forfatter Skrevet 15. august 2008 Det er LN-BGB somm er hoppflyet,dakotaen driver med rundflyvning. Er nok veldigt lurt og komme før 10 i fly. flyprogram Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Crap at man jobber i morgen! Kunne ikke dette heller vært flyttet til søndag? Da står jo landet stille uansett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.