Skrevet 13. august 2008 16 år Hei! Har nå fått en link der man kan lytte til ENGM OSL tower! http://SBS-OSL.no-ip.info:2434 lim denne inn i mediaplayer Trykk på fil--> åpne URL adresse og lim inn linken over! (litt dårlig lyd, men det funker Hvis dette er ulovlig må dere si ifra, og jeg sakal fjerne den med en gang!!
Skrevet 14. august 2008 16 år Takk. Men noe sånn særlig liv der kl 03 om natten var det jo ikke Vi får vente i spenning å høre om jeg hører noe der oppe.
Skrevet 14. august 2008 16 år Forfatter Ja, merka det selv haha! jaja legger meg nå, så får vi se imorgen!
Skrevet 14. august 2008 16 år Forfatter Jeg hørste litt for 20 min sia, men nå er det helt stille..må nok regne med det om natta...
Skrevet 14. august 2008 16 år Jeg hørste litt for 20 min sia' date=' men nå er det helt stille..må nok regne med det om natta... [/quote']Hører litt snakk nå. "Fly stright in to 01L" synes jeg at jeg hørte. Men men.. litt må der da skje utover. A n k o m s t e r Antalya LF 5404 02:50 Ny tid 03:48 flynordic Gate 58 Rhodos DK 852 03:20 Thomas Cook Gate 47 Bourgas BLX646 04:20 Ny tid 04:36 TUIfly Nordic Gate 56 Trondheim SK 335 06:55 SAS Gate19 Første flyet som drar er København SK 1461 06:15 SAS Gate 32 Så her er det bare å lytte
Skrevet 14. august 2008 16 år Mye liv og røre der nå' date=' men det er nok ikke bare tårnet man hører [/quote'] Kan vel egentlig si at det er tårnet man hører minst fra, dette er nok approachen og Oslo kontroll.
Skrevet 14. august 2008 16 år Mener denne har vært oppe før Kult, sikkert mange som har glemt den av, men ved et kort søk i forumet så kom den opp:( Mvh Lars Petter Hassel ps. det er jo kult og høre på det da! det skal sies
Skrevet 14. august 2008 16 år Får "URL-adresse ikke gyldig" med Quicktime i Mac ... Noen som vet hvorfor?
Skrevet 14. august 2008 16 år Forfatter Usikker, men prøv mediaplyer og som sagt Lars har rett, denne har vært oppe før uten at jeg visste det, men nå får nyere brukere også muligheten til å finne den igjen enjoy!
Skrevet 14. august 2008 16 år Forfatter Nei desverre! Det funker bare i windows:( men det skal kunne gå ann å bruke VLC eller noe så
Skrevet 14. august 2008 16 år Forfatter Beklager!! Det funker! Wondows mediaplayer for MAC Prøv denne!
Skrevet 14. august 2008 16 år Jaja, den har vært oppe før... Jeg f,eks har aldri kommet til å søkt eller sett noe lignende, så det er bra du legger det ut!!
Skrevet 15. august 2008 16 år Jeg får ikke åpna den i det hele tatt. I Windows Media Player får jeg beskjed om at den ikke finner URL'en og i VLC skjer det ingenting
Skrevet 16. august 2008 16 år Nå er det dønn stille Mathias Røsberg Mauren: Hvor finner du den informasjonen?
Skrevet 16. august 2008 16 år Forferdelig dårlig kvalitet iforhold til det man hører på radioen i lufta :crazy: Men selvfølgelig mye bedre enn ingenting :whistle: Mathias Røsberg Mauren: Hvor finner du den informasjonen? OSL.no for eksempel
Skrevet 16. august 2008 16 år Streamen var mye bedre før de flytta den... Men men. Vurderer selv å sette opp en stream for Bodø, men er ikke helt sikker om jeg skal gjøre det ennå. Gjenstår litt tenking på det...
Skrevet 16. august 2008 16 år www.atcbox.net det forumet der er der den linken ble satt opp av diste folka. Her kan du også hente passord til ATC FLyradar. SVG.OSL.Loten. Oslo innflyvning. Dette er da Flyradarer. www.flygradar.nu Internett flyradar. Laster du ned VNC. Da kan du se live flyradar. se igjen www.atcbox.net på forumet. Du kan laste ned VNC her http://vnc.com/cgi-bin/download.cgi bare trykk Proceed to downloads. du trenger ikke å fylle inn hvis du ikke vil. mer info: www.vnc.com Har ikke funnet for MAC.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.