November 30, 200124 yr Artikkel fra Nettavisen: http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=21&item=188008 Hilsen Jan Helge [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]
November 30, 200124 yr quote: men flyinteresserte kan vite at det ligner mest på Boeing 800 Noe jeg har missa helt her eller?? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Mathias
November 30, 200124 yr Hmmmm... Likner mest på Boeing 800 ja... tror det er noe som har gått meg hus forbi også..
November 30, 200124 yr Var og beskuet det nye leketøyet til sas på torsdag... og den er veldig fin ...cokpiten er...som alle andre airbus sine. Veldig ny og fin...fine seter, da de er i c class konfigurasjon. Og Boeing 800...kanskje det skulle ha stått 737-800? 738 har 178 seter...A321-200 har 184 i MAX i sas sin versjon... Hilsen Rune [ 01-12-2001: Endret av: Rune Trøftmoen ]
December 2, 200124 yr "For visning av sikkerhetsinstruksjon og filmer på langturer, er det installert små skjermer på hver femte rad. For den som ikke har flyskrekk er det også artig å kunne følge landingen via to kameraer på flysnuta" RÅTT!!!! [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.