Skrevet 12. august 2008 16 år Kritikk skal man tenke lenge på for å finne noe feil med dette bildet! Utrolig kult dette her!
Skrevet 12. august 2008 16 år Jeg mener du burde tatt med biens hode på det nederste bildet. Slik det er nå er jo halve motivet borte.
Skrevet 12. august 2008 16 år Bien på det første bildet ser ut til å nesten ha fått sekken full. Fine bilder.
Skrevet 12. august 2008 16 år På jakt etter matFeil, på en måte. Bia samler pollen og nektar som den tar med tilbake til bikuba. Der blir pollenet laget om til honning, som vi mennesker tar(hvis det er en tam bie da). Hvis den ikke er tam så blir den i kuba til vinteren. Vi mennesker erstatter honningen til biene med sukkervann om høsten. Men ellers fine bilder
Skrevet 12. august 2008 16 år Forfatter Takker for hyggelige kommentarer Brukte et vanlig Sigma 70-300mm
Skrevet 12. august 2008 16 år I alle dager, herlige bilder!! Har prøvd meg på det der mange ganger, men får det aldri til ordentlig
Skrevet 12. august 2008 16 år Jeg mener du burde tatt med biens hode på det nederste bildet. Slik det er nå er jo halve motivet borte. Det er en sådan en "Scroll til siden" sak nederst i posten hans.
Skrevet 13. august 2008 16 år Forfatter Mange takk for hyggelige kommentarer Ble ganske fornøyd med dem selv også
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.