O85_ Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Heisann! Etter en formatering ac HD'en så instalerte jeg VRC. Da jeg skulle laste inn .pof filen i programmet så fikk jeg følgende feil melding "Error loading alias file" Noen som har en løsning på dette? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Ja, anskaff eller lag en "alias" fil Det er blandt annet en tilgjengelig på http://www.vaccsca.org/site/index.php (se under "ATC --> Downloads", "alias"-filen er nederst på siden) Siter
O85_ Skrevet 10. august 2008 Forfatter Skrevet 10. august 2008 Alias fil trenger man jo ikke. Er .pof fila som ikke vil lastes inn i VRC. Er dette en bug i VRC? mener å huske at det ikke var sånn sist jeg hadde VRC på maskina.. Siter
O85_ Skrevet 10. august 2008 Forfatter Skrevet 10. august 2008 Fikk det til nå. Får feilmelding når jeg laster inn .pof fila. men ignorer feilmld og save profilen og start vrc på nytt. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Ja, errormeldinger om "alias"-fil kan du i grunnen ignorere, forsåvidt. Men du blir ikke kvitt den før du legger inn en alias-fil :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.