Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Bare en liten og veldig kjapt redigert video fra min aller første flight i to motors.. :) Og, nei: som dere kanskje ser er jeg ikke noe proff på redigeringsbiten.. :) Men men..

H774TnUjHYY

Pilot: Kjetil Løvold

Instruktør: Morten Olsen

Kameramann og passasjer: Mads Mikalsen

Skrevet

Veldig interessant med intercom og radio på videoen :) . Ser gjerne mer slikt.

Skrevet

N292ND ja. Fin maskin det. Men den slår ikkje painten på N2214N som eg flyg Kjetil hehe... :-)

Skrevet
  • Forfatter

Gleder meg virkelig til å fortsette ME ratingen!! Føltes litt mere ut som "fly".. hehe..

Torstein: N2214N hadde da flott maling den.. :P Jamnt og fint utført, og med nymotens farger.. :) hehe..

Skal se om det ikke kan bli noen flere videoer etterhvert med lyd fra intercom og ATC.. Trenger bare noen som er sprø nok til å sitte i baksetet og filme.. :D

Skrevet

hehe ja "Nole 14N" har ein fin jamn lakk. :) Besjebrun og fin. Hørte du at me nesten missta nasehjulet under landing forrige gang me fauk heim ifrå HYW? heheh

Skrevet
  • Forfatter

Heheh.. Ja, det står med stoore bokstaver.. : Throttle: FULL PUPP!!

Nei, gjorde en Power On Stall da frasiologien Full Pupp ble benyttet.. :)

Ellers takker for kommentarer..:)

Skrevet

Gled deg til du har meir kontroll på fartyget. Utruleg kor mykje artigare det er å fly maskin med to vifter i staden for ei. Og det beste av alt...du har ein ekstra motor til å ta deg til ulukkesstaden :)

Skrevet
  • Forfatter

Den duppeditten som Rolf Arne linket til såg veldig kjent ut ja.. ;)

Åå, gleder meg fælt til ting sitter litt bedre ja!! Men nå går både 96V og 2ND ut på maintenence i morra, så da tar det vel ei uke eller to før de er tilbake.. :/ Hehe.. Godt vi ikke har Critical Engine på fartyga.. :)

Skrevet
Man kan kjøpe en enkel liten adapter som man kobler til intercomen og så får man en vanlig 3.5mm output til kameraet.

Kjøpte denne selv:

13ac4a9ce4b7329102894e0c69de35ba.jpg

Se der ja, dette var saker. Skal ta turen til Bestbuy eller radioshack allerede i morgen. Takker så mye for svar :) Så blir det nok en "intercom" video fra meg også etterhvert :D

Skrevet

Har du handlet den over disk eller på nettet, Rolf Arne? Hvis sistnevnte tar jeg gjerne imot en lenke.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …