Skrevet 10. august 2008 16 år Jeg synes podcast er en suveren underholdningsplatform, og jeg hører fast på mange forskjellige utgivelser i mange forskjellige kategorier. Tenkte at vi her kunne dele våre favorittpodcaster. Begynner med mine: Tech: TWiT - This Week in Tech MacBreak Weekly Windows Weekly Security Now! Alle på TWiT-netverket til Leo Laporte, interessante og proffesjonelt lagde programmer. Han driver også live video-streaming fra sitt studio hvor han tar opp programmene. Tekzilla Diggnation - Oppsummering av ukas viktigste hovedsaker på digg Disse er fra revision3. Fotografering: Tips from the Top Floor med Chris Marquardt er en klassiker This Week in Photography Pixelcorps som lager sistnevnte har også andre bra podcaster. Humor: You Look Nice Today The Ricky Gervais Podcast I tillegg finnes det massevis av podcastversjoner av gode radioprogrammer som f.eks. Herreavdelingen 20 Spørsmål FK Fotball & FK Sport Ut i verden Disse er fra NRK. Andre er Vitenskapsprogrammet med Eirik Newth (tidligere "Superstreng") og Kommisjonen med Atle Antonsen og Johan Golden, som dessverre ble tatt av lufta da kanal24 ble Radio Norge, men de skal heldigvis starte et nytt program, Misjonen på P4 fra og med 22. august. Kom gjerne med flere!
Skrevet 11. august 2008 16 år Har et par jeg hører på fast på jobben. Keith and the Girl Humor fra usa. Ny episode hver dag. (de lever av podcasten sin) Metalscape Metal fra usa. Ny episode hver uke.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.