Timmy Brandt Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 For øyeblikket veldig godt fornøgd med min eigen bil: Jag säger som jag säger till en kompis som köpte A5 i Norge för 1 mnd sedan. "Du VET VÄL vad den där kostar här i Sverige?! :grin: " Inte helt oväntat kanske: - Favoritmärke: SAAB - Modell: Turbo-X (Black Turbo) [size:8pt](det är på väg en 500hk Turbo-X här nu' date=' MUMS!!)[/size'] Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 camaro rs/ss .... 69 eller noe .... http://firsttraderegistry.com/forsale/1_08/69camarorsss/1969CamaroRSSSBlack008.JPG Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jag säger som jag säger till en kompis som köpte A5 i Norge för 1 mnd sedan. "Du VET VÄL vad den där kostar här i Sverige?! :grin: " Veit at eg kunne hatt 2 stk A5 for samme prisen som ein kostar i Norge ja! Men det hjelper lite å tenke på. :crazy: Siter
Sondre Holmen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Nissan Skyline R-34 V-spec Endelig noen som la ut drømmebilen;) Siter
Karl R Pettersen Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Favorittbil? Il Tempo Gigante uten tvil Merkeliag at den ikke har blitt nevnt før Siter
Fredrik Rise Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Nissan Skyline R-34 V-spec Endelig noen som la ut drømmebilen;) Bra jeg ikke er alene på dette forumet om å ha den meningen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.