Skrevet 7. oktober 2008 16 år For øyeblikket veldig godt fornøgd med min eigen bil: Jag säger som jag säger till en kompis som köpte A5 i Norge för 1 mnd sedan. "Du VET VÄL vad den där kostar här i Sverige?! :grin: " Inte helt oväntat kanske: - Favoritmärke: SAAB - Modell: Turbo-X (Black Turbo) [size:8pt](det är på väg en 500hk Turbo-X här nu' date=' MUMS!!)[/size']
Skrevet 7. oktober 2008 16 år camaro rs/ss .... 69 eller noe .... http://firsttraderegistry.com/forsale/1_08/69camarorsss/1969CamaroRSSSBlack008.JPG
Skrevet 7. oktober 2008 16 år Jag säger som jag säger till en kompis som köpte A5 i Norge för 1 mnd sedan. "Du VET VÄL vad den där kostar här i Sverige?! :grin: " Veit at eg kunne hatt 2 stk A5 for samme prisen som ein kostar i Norge ja! Men det hjelper lite å tenke på. :crazy:
Skrevet 8. oktober 2008 16 år Favorittbil? Il Tempo Gigante uten tvil Merkeliag at den ikke har blitt nevnt før
Skrevet 14. oktober 2008 16 år Nissan Skyline R-34 V-spec Endelig noen som la ut drømmebilen;) Bra jeg ikke er alene på dette forumet om å ha den meningen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.