Skrevet 8. august 2008 16 år Trenger tipps, hvilket type forum er best? Hvilken kan dere anbefale? Mvh Alex.
Skrevet 8. august 2008 16 år Ja jeg visste vel egentlig det... Jeg synes dette forumet har et pent design!
Skrevet 8. august 2008 16 år phpBB skal etter hva jeg har hørt være greit å sette opp. Jeg vil anta at en liten dose med kjennskap til php kommer godt med i prosessen også. Alt fra redigering av utseende, til plassering av ditten og datten på siden din. Hva med å høre med Dag hvordan han har gjort det med forume på siden her?
Skrevet 8. august 2008 16 år Hvis du vil betale litt for det, så er vBulletin veldig bra Og hvis ikke, så kan jeg absolutt anbefale Simple Machines Forum
Skrevet 8. august 2008 16 år IPboard da? Koster litt, men det ser da "profft" ut og har mange muligheter å dille med Eller kanskje myBB? Det er gratis..
Skrevet 9. august 2008 16 år Kom på at et annet forum jeg henger på har en veldig flott forumløsning. Invision Board. Jeg syns det er veldig oversiktlig på brukersiden. Gode muligheter til å fylle ut nyttig informasjon i profilen min, og det er helt enkelt og intuitivt. Definitivt et av favorittene. Den har gode muligheter for "Quick Reply" og man kan trykke på "Quote" for flere innlegg som man vil svare på, og ta med videre for "Reply" med full redigering av tekststørrelse, legge inn bilder, linker, etc.. med en vanlig knapperekke som man ellers er vant til. Denne er også en payware sak. EDIT: Ser nå at det er IP Board. :whistle: Edit igjen: ser ut til at det er TO produkter som deler samme navn ?
Skrevet 9. august 2008 16 år Skyter fra hofta og gjetter på at IP er short for Invision Power, ergo har de bare skiftet navn på produktet.
Skrevet 9. august 2008 16 år Forfatter Da er det så og si bestemt, og det blir http://www.invisionpower.com/community/board/ Takker for hjelpa.
Skrevet 9. august 2008 16 år Forfatter PHPBB er det som ser best ut etter min mening.. Joda, men er ikke sikker på hvor god admin delen er, prøvde en demo av IPB og det finnes utrolig mange muligheter og alt var fint og oversiktelig.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.