Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Men det lyder ikke som om at den danske kommentator føler sig særligt underholdt. Kanskje OL-åbningen er anti-klimaks for ham, fordi han næsten lige har kommenteret Tour de France...Så må han glæde sig til OL-cykling starter.

Pâtenningen av den olympiske ild var jo det sykeste jeg har sett i OL-sammenheng! Fâr se hva London stiller med pâ sin âpning, de har jo ikke sâ mye historie til seremonien som kineserene! Men neste OL er jo 2010 i Vancouver sâ det kan ogsâ bli spennede â se hva de stiller opp med!

Missade detta event ser det ut som. Kan man kolla på webtv eller youtube kanske ?

Nrk har nå et kort sammendrag på tre minutter her' date=' som viser noen av de spektakulære bitene:

http://www1.nrk.no/nett-tv/ol/spill/verdi/67433

Hittade en av många klipp: http://www.youtube.com/watch?v=KNK6jYvUw-Q

Her har nok noen hatt det "moro" med overskriftene, den biten der var ikke med på åpningsseremonien, ei så de kara der særlig kinesiske ut:)

Missade detta event ser det ut som. Kan man kolla på webtv eller youtube kanske ?

SVT1 begynte å sende halvannen time fra åpningsseremonien for tyve minutter siden, just a tip :)

Fikk ikke med meg åpningen da den ble sendt på tv, litt synd siden det var det eneste ved OL som interesserte meg... Skrudde på i det de forskjellige "lagene" gikk inn på stadionen, men det var så kjedelig at jeg sovnet, da jeg våknet var det hele slutt :P

Men fint å kunne få en kjapp oppsummering på linken til Michael i det minste.