Skrevet 8. august 2008 16 år Her kommer diverse skipsbilder, fra ett par turer jeg hadde ut fra Stockholm i slutten av Juli-måned. Bildene har tidligere vært postet i mine trip-reports (fra "Birka Paradise" og "Viking Cinderella") - men av erfaring vet jeg at mange kun er interessert i skipsbildene. Derfor lager jeg et eget innlegg, hvor kun skipsbildene fra turene underveis på strekningen: Stockholm-Mariehamn (Åland)-Stockholm er tatt: Dersom du er interessert i mer info ang. skipene, hvilke ruter de trafikkerer osv. kan dette finnes i de tidligere trip-reportene jeg har postet på forumet: Birka Cruises: "M/S Birka Paradise" og Birka: Suite (30kvm) Viking Line: "M/S Viking Cinderella" og "LYX-A
Skrevet 8. august 2008 16 år Supre bilder av vakre doninger. Likte jo godt bildet av Stockhols Strøm 2 også da. Sjarmerende båt. Er det ikke en Hurtigruen-båt 2 bilder under egentlig - Svolvær?
Skrevet 8. august 2008 16 år Forfatter Takker for kommentar! Bent: dersom du scroller opp til bildet du så, har jeg nå lagt inn ett ekstra der. Det er Hurtigrutens tidl. "M/S Harald Jarl" (nå Andrea, registrert hos rederiet "Elegant Cruise Line") som ligger til kai i Mariehamn.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.