Frederik Knoblauch Skrevet 29. november 2001 Skrevet 29. november 2001 Da bærer det visst avsted til Opptaksprøver da, først fase på vei mot en militær flygerkarriere? Onsdag 12.desember på Værnes! Er det noen andre som skal oppover kanskje? ser ikke det som umulig? Nå vet jeg om en da, erik [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Det kan jo bli artig å få testet seg skikkelig! Tjohei.. Siter
Alexander Skrevet 29. november 2001 Skrevet 29. november 2001 Lykke til! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Stig Sandnes Skrevet 29. november 2001 Skrevet 29. november 2001 Ja, lykke til! (gjør så godt du kan, og ikke bare slik at du tror du klarer deg!!!) Har lyst å gå den veien jeg og, når jeg kommer sååå langt! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ) Siter
Gjest Skrevet 29. november 2001 Skrevet 29. november 2001 Lykke til!! Du må si i fra hvordan det gikk da... (P.S. Men, Carl, det er jo ikke HUD på den hjulvispen du skal fly.. hehe...) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [ 29-11-2001: Endret av: Tom Erik Stave ] Siter
Alexander Skrevet 29. november 2001 Skrevet 29. november 2001 du ser ut som en hjulvisp du.... det utgår... og pass deg, ellers gjør jeg som MAX!: "...buddy spike...!" "...Fox2...!" "...f***, skyter du på meg?!!?!??" "...FOX2!!!" Siter
Erik Bjørnøy Olsen Skrevet 30. november 2001 Skrevet 30. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Frederik Knoblauch: Er det noen andre som skal oppover kanskje? ser ikke det som umulig? Nå vet jeg om en da, erik [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Yeah, that's fo sure!! [ 30-11-2001: Endret av: Erik Bjørnøy Olsen ] Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 Halloen, Nordmann! Hvordan står det til? Ferdig med KS? Stave: er du han Stave.. som i Stave i kull XXIX ved LBSK?Jeg var i tropp 3 med FE Simensen, Johansen, etc... AG Siter
Alexander Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 Goddag Grindvoll! Joda, rusler og går. Er på KS nå ja, ferdig til sommeren... så blir det et år med venting før ferden går til Sheppard AFB, og så forhåpentligvis til Tuscon. Enn du? Hvordan henger'n? Siter
Gjest Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 Joa stemmer det! Var i Tropp 1 jeg. Skal til Sheppard sammen med Weldingh og Swensson, men vi må vente til 2004 da [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Vi juksa ikke å fløy seilfly før LFS vi vet du, slik visse andre har gjort... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Johansen skal fly multi, og han reiser over nå til sommeren. Simensen røyk da... Siter
Stig Sandnes Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 Hehe..hvordan var det der? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Tøft eller? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Alexander Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 quote: Opprinnelig postet av Tom Erik Stave: Vi juksa ikke å fløy seilfly før LFS vi vet du, slik visse andre har gjort... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Juks eller ikke.. it paid off.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 ...seilflyging.... det er ikke juks det er ansvar for egen læring .................. Andreas G vintern 02 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.