Anders Moen Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 På final approach runway 01R ENGM (vet jeg kom inn littegrann for høyt her...) Siter
TOS Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Ikkje for å klage, men det ser jo ut som om du har fått alle feilmeldingar som går an å få i ein 737.... Men bortsett ifrå det så var det eit flott bilete. Siter
A L Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hæ? skjænner ikke hva du mener med det? det er jo ikke noe galt her? Siter
Anders Moen Skrevet 7. august 2008 Forfatter Skrevet 7. august 2008 Ikkje for å klage, men det ser jo ut som om du har fått alle feilmeldingar som går an å få i ein 737.... Men bortsett ifrå det så var det eit flott bilete.Vet egentlig ikke hvilke feilmeldinger du mener heller.. men hvis du ser en, og du sier hva det er, så kanskje den ikke er der neste gang Men takk for kommentarer Var forresten online på Vatsim når dette ble bildet ble tatt.. Siter
AMO Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hehe, jævlig bra Torstein :grin: Gutter, ta en titt på Master Warning Light. Ingen feilmeldinger? :crazy: Siter
Anders Moen Skrevet 7. august 2008 Forfatter Skrevet 7. august 2008 Hmmm....er det det gule lyset oppe i venstre hjørne på panelet? Siter
AMO Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Jepp! Og antall feilmeldinger ser du i form av gule ord til høyre for lyset. Det er oppdelt i tre kolonner vertikalt, så du kan jo begynne å telle selv. Men for all del, det var et fint bilde, en utsikt nydelig som få! Siter
Anders Moen Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Takk for det, da har jeg lært noe nytt i dag også Og takk for kommentar Siter
Kai Dreyer Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Om du trykker inn Recall knappen, er jeg bombe sikker på at 40% av alle warnings forsvinner med engang :=) Siter
Anders Moen Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Det har du rett i, for jeg prøvde det før i dag Siter
TOS Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Ikkje for å klage' date=' men det ser jo ut som om du har fått alle feilmeldingar som går an å få i ein 737.... Men bortsett ifrå det så var det eit flott bilete.[/quote']Vet egentlig ikke hvilke feilmeldinger du mener heller.. men hvis du ser en, og du sier hva det er, så kanskje den ikke er der neste gang Men takk for kommentarer Var forresten online på Vatsim når dette ble bildet ble tatt.. Flight control warning, electric warning, anti ice warning, fuel warning, overhead announciator, iar & ondition warning, hydraulc warning, FMC announciator, master warning. Treng eg seia meir? hehe... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.