Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Anders Devik og Jeg Var på TNCM for noen dager siden og tok bilder av hverandre ta av og lande, Her har jeg Redigert et bilde av han ta av fra 27, (Har ikke Redigert så mange bilder, dette er Nummer. 2) Siter
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 7. august 2008 Forfatter Skrevet 7. august 2008 Haha. Tusen takk, Men det var jo litt mer ut i vannet da PS: Dette er ikke Redigert Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Skikkelig bra bilder fra en bra gjeng! :cool: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Bruker ikke quote når det står oppforbi;) Callsign er "MadWolf (Even)" (Uten ") Siter
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Anders og jeg kommer ikke til og være mer innpå i natt, men når det blir dag igjen Ca: Kl 12-13 Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Æææh, leste det litt sent, våkna for en time siden. Ble litt sent det;) Kan vi ikke avtale en tid? Siter
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 9. august 2008 Forfatter Skrevet 9. august 2008 Jaja, kommer sikkert innpå snart Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Ja, men det gjær ikke jeg.. Må støvsuge, passe bikkja, som er redd for støvsugern +++... kansje senere i dag? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.