Stian Lingås Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Poster et par bilder av min Mazda MX-6 som jeg nettopp har kjøpt Bilen ble importert fra tyskland for 4 år siden, og er en sjelden sak å se på norske veier. Dette er er en 92 modell med 2.0 DOCH motor. Takk til Marius Helstad som stilte opp med speilrefleks! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Utrolig mørke bilder, men bila er vel kanskje ikke så verst. Siter
A L Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Utrolig mørke bilder' date=' men bila er vel kanskje ikke så verst. [/quote'] Joa litt mørke, men syns det passa litt, siden det var litt mørk og det fikk litt stemning:) Gratulerer med ny bil Den er jo utrolig kul Siter
Tommy Bernes Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Likte det to første virkelig godt, resten ble litt mørke, men gratulerer med ny bil Siter
Åge Storli Berg Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Joa litt mørke, men syns det passa litt, siden det var litt mørk og det fikk litt stemning:) Gratulerer med ny bil Den er jo utrolig kul Men dette var vel for å vise frem en bil da, ikke stemning Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 fikk sikkelig need for speed feelingen nå, flotte bilder. gratulerer med ny bil. Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Fin bil, fine bilder, dog littegranne mørke, men det gjør ikke så mye. Det ble jo som nevnt oven litt stemning. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Ah, morsom bil å kjøre. Var selv inne på tanken for ett år siden å skaffe meg en slik en. Kjør forsiktig Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Fin bil og fine bilder. For de som er intressert i ett alternativ til MX-6 er Ford Probe en omtrent identisk bil produsert på samme sted. Tror kanskje Forden er noe billigere, men hadde selv gått for Mazdaen. 2 stk Mazda i min oppkjørsel:-) Trenger du hjelp og tips, skjekk ut -> http://www.mazda-ogn.org/ Der finner du mange hyggelige folk med god kunnskap på Mazda biler i hele modellregisteret. Spør og søk. Mvh Chris Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Gratulerer med fin bil Stian. Kjør forsiktig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.