Jakob Arne Brønstad Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jeg skal ha Twr trening på Værnes i kveld, begynner klokken 2100 norsk tid. håper på mye trafikk slik som jeg fikk på den forige treningen:) Mvh. Jakob A Siter
Petter Kverneng Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Har pakket ned headsettet, og skal sende det til Oslo i morgen... Så jeg kan desverre ikke hjelpe deg med trafikk, men om jeg har tid så kanskje jeg logger på som APP om ingen gjør det før meg;) Siter
Tore Urvik Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 (...) men om jeg har tid så kanskje jeg logger på som APP om ingen gjør det før meg;) Jeg har booket APP, men du er hjertelig velkommen til å sitte istedenfor :-) Siter
Tore Urvik Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Vi er i gang ja, trafikk er velkommen :grin: Siter
A L Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Uff! skulle gjerne vært med på dette her! Men i og med at ikke FSFDT ikke funker hjelper det lite:( Lykke til! Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 Jeg trenger ett VFR fly! Please! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.