Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Mitt er Boeing 763ER, B777 (hele serien), B744F og B744 :)

Glemte klassikerene: MD-11, DC-9, DC-10, Md-8X, MD-90 :)

Skrevet
Ser ut som vi liker noe av det samme.

Ser slik ut, ja... Jeg savner DC9-21 med de "gode, gamle" SAS-fargene (hvit, med de svenske, norske og danske fargene under buken). Jeg kan forsåvidt godta MD80. Jeg har bare blitt så grundig lei 737, de er jo over alt!

Så om noen fra ledelsen i SAS leser dette; vær så snill og la meg få reise med en MD maskin når jeg i slutten av november kommer hjem igjen til Alta! :)

(uten at jeg tror det hjelper stort, men jeg kan jo alltids prøve ;) )

Skrevet
Ser ut som vi liker noe av det samme.

Ser slik ut' date=' ja... Jeg savner DC9-21 med de "gode, gamle" SAS-fargene (hvit, med de svenske, norske og danske fargene under buken). Jeg kan forsåvidt godta MD80. Jeg har bare blitt så grundig lei 737, de er jo over alt! [/quote']

Samma her! (flaggene under buken) og jeg er også litt lei 737 som er overallt.

Skrevet

Har aldri hatt noen særlig interesse for passasjerfly, så jeg får tilføye noe annet til tråden. Jeg har vel ikke ett spesielt favorittfly, men er svak for russiske maskiner (MiG-29, Su-27/30/33 osv.), franske maskiner (Mirage 2000 og Rafale) og noen amerikanske (F/A-18 og F-5).

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet
DC-3 Dakota.

endelig en som har skjønt det. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...