Helge Sakkestad Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Jeg fløy en fredelig tur med Helges Flying Club før jeg skulle dra tilbake til Rakkestad etter en tur til Kongsberg. Men rett før landing kikket jeg i NAK-boka med charts, får jeg hadde hatt litt problemer med å finne Rakkestad, og da så jeg att flyet bare var ca. 10 fot over, jeg græbba tak i yoke'n men det var for-sent, flyet traff og sklei bortover noen meter. Ingen hjul eller flaps var senket. Dette var Carenado's Cessna 210. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Sånn kan det gå. Bra ingen ble skadet. Dette er kanskje grunnen til at du må følge godt med ut av vinduet og ikke alltid i bøker Siter
Helge Sakkestad Skrevet 5. august 2008 Forfatter Skrevet 5. august 2008 Den blev jo ikke ødelagdt da.. Siter
Helge Sakkestad Skrevet 5. august 2008 Forfatter Skrevet 5. august 2008 Jaja' date=' vi får sende SACI (Simulated Air Crash Investigation) dit å se hvorfor flyet bare var 10 fot over helt plutselig. Var det pilotfeil eller teknisk ? [/quote'] Inrømmer att det var pilot-feil, men det ville neppe ha hendt i virkeligheten... Siter
A L Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Ser ut til at 1 piloten fikk åpnet døren, men kom seg ikke ut før flyet eksploderte bare sekunder etter:( Hehe;) Siter
Helge Sakkestad Skrevet 29. august 2008 Forfatter Skrevet 29. august 2008 LINK Så det tilfeldig-vis på google, ligner litt... Siter
espen revheim Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 husk å slå av batt så det ikke tar fyr :-) Siter
Helge Sakkestad Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Lenge siden Tok ikke fyr.. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.