Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Hei! Jeg vil bare takke for alle flinke ATC'er på veien fra Oslo til Trondheim, dette er min 4. tur på Vatsim å da blir det jo hyggelig å fly!! Noen få ord til: TAKK ALLE SAMMEN!!!! Siter
TOS Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Ja det var god stemning på vatsim i kveld. Tok sjølve turen ifrå Oslo til Trondheim med King Air 200 som LTR1488. Dyktig ATC og dyktige pilotar gjorde det heile til ein kjempekveld. Lengje sidan eg har kosa meg såpass med flightsim Siter
Tore Urvik Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ja, i går var det også virkelig gøy å sitte som ATC! Det var passelig mengde med trafikk og god spredning i erfaringsnivå både på piloter og ATC Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Da er jeg hjemm noen dager igjen,fra ferie. Blir noen flighs med 757 :grin: Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Hadde min første tur med Atc begge veier! Artig! Gunnar på engm, og petter kvernberg på værnes! Veldig morsomt som sagt! Siter
Petter Kverneng Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Kverneng*^^ Neste gang tar du sjansen på voice! Det blir 300% artigere! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 hah, stemmer! ;D Vetke det du ^^ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.