Skrevet 3. august 2008 16 år Jeg jobber om dagen med en film som skal "fargelegges" for å si det på den måten (se www.insidethebox.no -> videoklipp for å se hva det går ut på) og i den forbindelse er man avhengig av en proffesjonell videomonitor som gir god feedback på hva man egentlig driver med. Nå har en kritisk del i monitoren gått fløyten, og jeg er nødt til å kjøpe inn en ny del - men får ikke et øre av kunden før deler av jobben er gjort - jobben får jeg ikke gjort før jeg har en monitorløsning.. Derfor skriker jeg ut om hjelp! Har noen mulighet til å låne meg noen kroner? Det er snakk om ca 3000,- - og jeg kan garantere at disse vil komme i retur når jeg selv har fått betalt for den jobben jeg gjør. For kortest mulig overførsel fra bank til bank er det viktig at den som ønsker å låne meg penger er kunde hos samme bank som meg, Sparebank 1. Grunnen til at jeg spør om hjelp på det økonomiske, er at jeg enkelt og greit er selvstendig næringsdrivende - hvilket er på langt nær noen dans på roser, og jeg kan ikke avse det lille jeg har på en slik invistering om dagene skal gå rundt med andre utgifter.
Skrevet 3. august 2008 16 år Forfatter En som helst har 700-800 linjer oppløsning og SDI interface, component går. Den skal være av type profesjonell til broadcast bruk, med mulighet til å justere brightness, contrast, chroma og phase for å kunne kalibrere riktig. Har en monitor her i tipp topp stand, men mangler altså et SDI interface kort.
Skrevet 3. august 2008 16 år Forfatter Hva i alle dager skulle Norges landsmenn gjort uten flightsim.no? :grin: Noen har forbarmet seg over problemet mitt og vi har funnet en løsning på hvordan vi arrangerer det. Takk for oppmerksomheten!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.