Skrevet 3. august 2008 16 år La ut noen bilder jeg tok fra LN-NOB på vei hjem fra Budapest. En kjempetur på klappsete. http://rakstingen.no/-/image/show/438953_en-sen-kveld-i-juni Rune
Skrevet 3. august 2008 16 år Stilig Trodde det var så godt som umulig å få sitte på klapp hoss Norwegian... Hva gjorde du for å få komme inn på "kontoret" ?
Skrevet 3. august 2008 16 år Oioioi Rune! Det må ha vært en skikkelig opplevelse. Også i NOB da Moro!
Skrevet 3. august 2008 16 år Forfatter Hvordan jeg fikk dette til hehe.For å si det sånn så jobber jeg på Rygge og er sikkerhetsklarert der.Tar hånd om disse flyene hver dag jeg.Nå er det LN-NOF som går der. Rune
Skrevet 4. august 2008 16 år Flöy med LN-NOB fra Paris i gâr kveld, ble overrasket nâr jeg sâ den svinge opp ved gaten pâ ORY!
Skrevet 4. august 2008 16 år Hvordan jeg fikk dette til hehe.For å si det sånn så jobber jeg på Rygge og er sikkerhetsklarert der.Tar hånd om disse flyene hver dag jeg.Nå er det LN-NOF som går der.Rune Hei Rune! Takk for sist Har du gitt deg på Toyota på Ramstad eller? Flotte bilder også
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.