Skrevet 2. august 2008 16 år O hoi godt folk :-) Da var årets langtur unnagjort :-) Notodden-Kvernberget-Røssvoll-Bodø-Evenes-Narvik-Svolvær-Narvik-Evenes-Brønnøysund-Rørvik-Værnes-Eggemoen-Notodden. Mye sightseeing og mange supre opplevelser i godværet :-) Klokka totalt 22 timer airborne på turen, som foregikk i vår gamle C-150 :-) Men nå er jeg drittlei flyging for ei stund..... Bilder fra turen kommer senere...
Skrevet 2. august 2008 16 år Og siden du ikke kom innom Hamar så gikk du glipp av å kunne bli møtt med kaffe
Skrevet 2. august 2008 16 år Forfatter Ja, sorry for det, men var ærlig talt drittlei da vi nærmet oss. Måtte bare ned på Eggemoen for å strekke beina, langt i en C-150 vettu ;-)
Skrevet 2. august 2008 16 år Jeg husker jeg gjorde Oslo-Førde-Bergen-Sogndal-Sandane-Bergen-Stavanger-Torp-Trondheim-Namsos-Rørvik-Trondheim-Mosjøen-Mo i Rana-Bodø-Sandnessjøen-Brønnøysund-Sandnessjøen-Bodø-Svolvær-Leknes-Bodø-Stokmarknes-Narvik-Andøya-Tromsø-Oslo med Widerøes "Norge Rundt"-billett på en drøy uke en sommer for lenge siden.. Var smålei sikkerhetsbriefen til Widerøe da, for å si det slik :-)
Skrevet 2. august 2008 16 år "Mine damer og herrer. Vi vil nå fokusere på sikkerhet. Vær vennlig å plassere håndbagasjen godt under stolryggen foran dere, slå opp bordet og fest beltet" litt høyrere på høyttalerne enn de var ment til å kunne spille som "fin" lyd. Det er Widerøe det!
Skrevet 2. august 2008 16 år .....langt i en C-150 vettu ;-) Åhhh' date=' en C150. Gjorde i princip hela mitt PPL i en C150/C152 + hourbuildingen i den. Härlig maskin. Ska börja flyga på Stockholms flygklubb nu och där har dom C152, C172, PA28, PA28R. Ser fram emot bilderna från din resa!
Skrevet 2. august 2008 16 år Åhhh' date=' en C150. Härlig maskin. [/quote'] Syk, syk mann..... eller kanskje bare svensk? :crazy:
Skrevet 2. august 2008 16 år C150 er morosam å fly....men fin? NEI...komfortabel? ABSOLUTT IKKJE. Lengste eg kan sitje i ein slik maskin er 1 times tid. Så tar krampa meg hehe. Nei takka seg til litt større maskinar. Men høyres ut som ein artig tur!
Skrevet 2. august 2008 16 år Denne turen var sikkert litt av en opplevelse. Gleder meg virkelig til å se bildene. Regner med stive og ømme muskler fort blir glemt når man nyter lanskapet man flyr over. Hvor mange nm la du bak deg på denne turen?
Skrevet 5. august 2008 16 år Forfatter Da var det lagt ut bilder på "bilder". Joda, man blir fort stiv og støl av å fly c-150 på langtur. Lengste leggen vi fløy var 3:45. Da smaker det med noe godt i halsen ja ;-)Aner ikke hvor mange nm det ble, mange legger å fly, og mange ekstra svippturer hit og dit ;-)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.