Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oslo Gardermoen er nå staffet, fra DEL, GND, TWR,DIR,APP

Vi håper at så mange som mulig som er våkene logger på, trafikk er noe vi trenger!

DEL: Per Kristian Jensen

GND: Tore Urvik

TWR: Magnus Meese

DIR: Kai Dreyer

APP: Lars Petter Hassel

Mvh Lars Petter Hassel

Skrevet

Nå er jeg desperat, får ikke dette til å funke på FSX, så prøver derfor SB3 på FS9 trenger jeg noe mer enn sb 3 og er det noe server?

Skrevet

Hehe litt sent, nå gikk jeg over til FSX igjen tror jeg nærmer meg noe :):)

Hva skal jeg gjøre når jewg har innstalert FSinn? skal jeg da koble meg opp mot noe ?:S har noen skype? så kan de legge meg til og hjelpe meg ?

Skrevet

Når du har installert FSINN, så trykker du på ALT tasten når du er inne i en flight, så velger du FSINN. Så starter du programmet. Fyller ut all info som skal, så er det bare å logge rett inn på VATSIM :)

Skrevet
Ja vet' date=' men jeg får det ikke opp når jeg er inn på FS[/quote']Jeg hadde samme problemet, Alexander.

Den skulle vel egentlig kommet opp i den FS-menyen, men ingenting å se der.. så jeg heller tak i FS9 og SB, og nå funker det kjempebra

FS9 er også mye bedre enn FSX på mange måter. Iallfall om du ikke har den beste dataen... i FSX måtte jeg kjøre på laveste grafikk uten bygninger og sånn, og fortsatt hakka det, i FS9 kjører jeg på nesten full grafikk og det hakker bare sjeldent :cool:

Skrevet

Ok! Nå har skjhønt absoulutt alt dette med pålogging, fant en god norsk guide igår og jeg får opp FSinn i FSX..et prblem, når jeg skal åpne Controll panel for å koble meg på sånn at jeg får de grønne og gule runningene nederst i hjørnet til å lyse slutter FS copilot å svare :S

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...