A L Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Klokken er 16.40 og Norwegians rute DY-737 til Oslo er klar for avgang Det er litt vind og tåkete over Rogalandsomerådet, men ellers bra! Kom gjerne med kommentarer:) Siter
A L Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Nei FSX, men har ikke inntillingene på så høyt, vil heller ha en god flyt Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Ok, veldig pene bilder! Men, oppfattet på et eller annet vis at du spilte fs9 i min tråd, menmen.. Siter
A L Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 hehe nei, gjør nok ikke det..mulig du har misforstått da:) Siter
Lars Hassel Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 jeg syns det du bildet fra VC, det minte meg myye om PMDG sitt panel? stemmer vel sikkert ikke men lignet veldig! Mvh Lars Petter Hassel Siter
A L Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Det er nok bare FSX deafult, men valgte det i og med at det så best ut Siter
Ken Kobberstad Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Hviken AI trafikk bruker du, siden du har fått med Network Norway flyet? har selv Utimate Trafffic hvor jeg kunn ser standar Norwegian flyene, ingen logojet.. Siter
A L Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Jeg bruker freeware som kan brukes til FSX og FS9 World of AI(WOAI) WOAI Du må laste inn egne selskaper Siter
Ken Kobberstad Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 takk. men må jeg bruke World of AI i stede for ultimat traffic eller kan man bruke det sammen. flotte bilder foresten.. Siter
A L Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Takk! Det er jeg usikker på, du må gjerne prøve, men tviler på at det funker? Siter
Harald Strand Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Greie bilder.. Prøv og få på litt AA hvis maskinen tåler det (ser du skriver at du vil ha bedre flyt) Siter
A L Skrevet 3. august 2008 Forfatter Skrevet 3. august 2008 Ja det har du rett i! trodde jeg hadde det på, men det haddde jeg altså ikke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.