Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Hei! Har fått meg en ny pc, og i mens jeg venter på anledning til å få kjøpt FS9 måtte jeg laste ned FS x sin demo. Jeg ble veldig overasket over det men vil uansett fortsette med FS9. Kjørte alt på high faktisk Nok prat, her er bildene.. Tekst over! NB!! Må beklage all slags skrift i bildene! Har ikke skaffa meg Photoshop enda! Ikke skyt meg for det. En ivrig spotter har kjørt ut båten sin for å spotte litt. Jeg spottet også han ^^ Trygt nede på bakken, og skal snart snu for å få inn disse ivrige passasjerene til terminalen, Gjerne kommenter. Edit: Croppa rød skrift i Photobucket nå. Glemte bilde nr 1 men det får bare være. Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Så da bra ut dette da! Men du må for all del ikke gå over til FS9 igjen! FSX er mye bedre!! Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 FS9 har pmdg 737. Tror ikke fs x har den. Jeg ELSKER pmdg's 737! Siter
A L Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Dette var fine bilder Ja FS9 har jo mange flere addons, men like greit og kjøpe seg FSX og heller kjøpe noen av de addons som finnes det finnes mange bra! Last ned Wather config! Da blir vannet enda bedre Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Takk for tipset! Hmm. Går det med addons til fsx's demo? Men skal kjøpe fs 9 snart. Får se om jeg til slutt går for fsx Er som sagt veldig imponert! Siter
A L Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Det er jeg litt ussiker på om funker? men så lenge du kan kjøre alt på High så er FSX best, men mange velger fortsatt og bare kjøre FS9 pga oppdateringer og mange andre ting Men hvis man har lyst på PMDG til FSX anbefaler jeg 747-400 queen of skyes, den er best Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Jepp. Skal skaffe meg Lisboa, budapest, kai tak, madeira, frankfurt og sånt til fs9, så det blir vel bra Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Et bilde til I tåke. Siter
A L Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Tøft bilde dette også! har du tatt av anti alliasing ? Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Nope. Bare skrudd ned litt på annet. Du har rett, det ble litt hakkete. Kanskje pga. str. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 FS9 har pmdg 737. Tror ikke fs x har den. Jeg ELSKER pmdg's 737! Nå kommer jo snart PMDG's 737 NG til FSX også da... Ville heller ha gått for FSX, i og med at du har fått ny PC og greier :grin: Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Heh. Ja, får vel gjøre det. Skal også kjøpe meg fs9 så får vi se om jeg går lei. FSX kjøper jeg når 737's PMDG kommer ;D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.