Ola Haldor Voll Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Har titta litt rundt, men finner bare sessingene enkeltvis. Foreløpig er billigste handel omkring 3400,- ! Syns det er litt i det meste laget - og mener bestemt jeg har sett samlepakke til omkring 2000-2500,- Er jeg helt på bærtur eller er det noe i det? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Den finnes, men jeg har ikke sett den i norske nettbutikker. http://www.xfilesdvd.com/ Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Kunne gjerne tenkt med alle sesongene på dvd selv også, knallserie. Har dem bare liggende på harddisken nå. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Virgin MegaStore i New York har disse, men vet ikke om de har noen nettbutikk. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 jasså... Noen fantastiske nordmenn som skal til NYC ? :grin: Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Play.com har disse to. Blir 25% moms i tillegg til prisen der, men fortsatt billig nok. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/701791/X-Files-Complete-Seasons-1-9-Box-Set/Product.html http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3514831/X-Files-Complete-DVD-Collection/Product.html Siter
A L Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Hei! jeg har netopp vært i London, og da vr jeg innom virgin mega store, og der gikk jeg og så på disse..og vurderte nøyte om jeg skulle kjøpe..har bare sett noen få, men det ble visst nei tilslutt, så de har den altså på virgin både i London og NY Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Tok i bruk Kelkoo.no - gjør som regel det når jeg strever med å finne noe, og tok en annen "approach" og fant det jeg lette etter. Play.com Gucca.dk TheHut.com Merk at det kun på gucca.dk er med norsk tekst - de andre har "english for hearing impaired". Og da kommer man inn på det med toll. Det blir omkring 2600,- NOK + toll, om jeg har forstått det riktig. Any ideas? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Det stemmer det, 2600kr ca fra gucca.dk, pluss forsendelse hvis de har det. Er ikke noe annet enn moms på dvder. Men spørsmålet er trenger du virkelig norsk tekst så mye? Play.com koster deg bare 1155kr, er noen kroner i forskjell der. Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Har sett samlepakken her i Myrtle Beach også.. På Best Buy.. Vurderte selv å kjøpe, men skippet det.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Jeg ønsker norsk tekst fordi da kan jeg dra med meg de som kanskje ikke er like sterke i engelsk som meg også. Kjæresten er f.eks. ikke så uforskammet god i engelsk, og det er kjedelig å måtte forklare mens man ser på.. :whistle: Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Sant det, var kjipt du må betale mye mer for norsk tekst. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.