Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har titta litt rundt, men finner bare sessingene enkeltvis. Foreløpig er billigste handel omkring 3400,- ! Syns det er litt i det meste laget - og mener bestemt jeg har sett samlepakke til omkring 2000-2500,-

Er jeg helt på bærtur eller er det noe i det?

Skrevet

Hei! jeg har netopp vært i London, og da vr jeg innom virgin mega store, og der gikk jeg og så på disse..og vurderte nøyte om jeg skulle kjøpe..har bare sett noen få, men det ble visst nei tilslutt, så de har den altså på virgin både i London og NY

Skrevet

Tok i bruk Kelkoo.no - gjør som regel det når jeg strever med å finne noe, og tok en annen "approach" og fant det jeg lette etter.

Play.com

Gucca.dk

TheHut.com

Merk at det kun på gucca.dk er med norsk tekst - de andre har "english for hearing impaired".

Og da kommer man inn på det med toll. Det blir omkring 2600,- NOK + toll, om jeg har forstått det riktig. Any ideas?

Skrevet

Jeg ønsker norsk tekst fordi da kan jeg dra med meg de som kanskje ikke er like sterke i engelsk som meg også. Kjæresten er f.eks. ikke så uforskammet god i engelsk, og det er kjedelig å måtte forklare mens man ser på.. :whistle:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...