A L Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Jeg så denne linken om at ENGM er bemannet osv.... med vatsim..og det syns jeg jo hørtes kult ut! Så gikk jeg inn på vatsim sine hjemmesider og leste litt og leste på trådene som var her. og har skjønt at jeg må ha Squackbox 3(SB3) Som visst nok er et snakkeprogram ??? Men det står ikke noe om vatsim til FSX eller noe lignende? Noen som kan gi meg en enkel forklaring til hva jeg skal gjøre for å få flydd over Vatsim med FSX? Siter
Daniel Klepp Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Squawkbox er ikke kompatibelt med FSX enda... Du må bruke FSinn, du skal klare å finne utfyllende guider og slikt på Pilot Resource Center på Vatsim.net. Ta også en kikk/søk rundt på vatsim-delen av dette forumet, tror denne typen spørsmål har vært svart på en del ganger Siter
A L Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 Okei! Ja har sett en del, men får vel lese nøye takk for svar Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 SquawkBox 3 fungerer ikke til FSX. SquawkBox 4 er visstnok på trappene, men intill videre er det kun FSInn som fungerer til FSX. Om du bruker Vista i tillegg, så trenger du en litt spesiell beta-utgave av FSInn som finnes ett eller annet sted på MCDU sitt forum (www.mcdu.com) SquawkBox og FSInn er i og for seg ikke "snakkeprogram". Hovedoppgaven til programmene er å ta seg av kommunikasjon mellom VATSIM sine servere og FS på områder der FS sin multiplayer-funksjon ikke strekker til, som for eksempel å slå på en aktiv (Mode C) squawk... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.