Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hvis du vil ha med fulltastatur ville jeg valgt sony ericsson! Hadde en nokia med fulltastatur og de har ikke vært noe bra..

Men det finnes jo flere mobiler med fulltastatur :D

Skrevet

Interessant, jeg ser at man kan få en slik HTC til litt over tusenlappen, men vet du om det er mulig å se noen bilder av mobiltelefonene, slik at man kan se hvordan det ser ut utseendemessig?

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med min HTC TyTN inntil den plutselig ikke ville mer, nektet å slå seg på til slutt. Men, den fikk ganske hard juling da. Jeg gikk imidlertid til anskaffelse av etterfølgeren , HTC TyTN II, som jeg er enda mer fornøyd med.. Den er et par millimeter flatere, også har man mulighet til å lage en vinkel på skjermen, og ikke minst GPS. Jeg brukte TomTom på min telefon oppover til Bodø Airshow, og det virka veldig bra!

Ellers er det en drøm å skrive tekstmeldinger og slikt med den. Men, dette er mer en bitteliten bærbar PC fremfor en telefon:D Men ja, man kan ringe med den også!

Vil bare anbefale TyTN telefonene.. Du får nok mest igjen for penga ved å kjøpe en TyTN til rundt 1000kr, fremfor en TyTN II for rundt 3000kr, men TyTN II er litt finere å se på:D Begge bruker rikelig med strøm, lader hvertfall annenhver dag.

Skrevet

Jeg kan anbefale E71, full tastatur og ca pris er vel 3,5k uten abb, så slettes ikke ille for en telefon som har det meste man trenger :)

JEg er i hvertfall kjempefornøyd med denne, og veldig positivt er at den har et kjempebatteri, samme som sitter i E90, og jeg lader færre og færre ganger, nå er det ca hvert 5 døgn... og det er ikke verst.. jeg bruker telefonen en del:)

Skrevet
Interessant' date=' jeg ser at man kan få en slik HTC til litt over tusenlappen, men vet du om det er mulig å se noen bilder av mobiltelefonene, slik at man kan se hvordan det ser ut utseendemessig? [/quote']

Send dem en mail om hva slags telefon du ønsker, så kan de nok ta frem en og vise deg ved å sende deg noen bilder.

Lagreret deres ligger i Kristiansand Sentrum, så du må nok forvente litt tid før de eventuellt får tatt bilder.

Skrevet
  • Forfatter

Tror jeg kanskje går for en HTC S730 altså :)

Hva tror folket om den?

P.S Det er mobilen som alle SAS fly har fått innstalert for kommunikasjon mellom cockpit og bakke :D

Skrevet

Jeg vil anbefale w980. Grei størrelse, 8gb plass til musikk og til og med integrert FM-sender. Første gang jeg er fornøyd med en mobiltelefon.

Skrevet

P.S Det er mobilen som alle SAS fly har fått innstalert for kommunikasjon mellom cockpit og bakke \\:D

Er det virkelig det som får det til å tippe i favør til HTC?

Selv om de skryter av at den er "lynkjapp", så ville jeg ikke tatt det med god fisk.. desverre blir den nok litt i det tregeste laget etter en stund når den blir fylt opp med ymse.

Tastaturet er heller ikke så mye å rope hurra for, når man slider det ut og holder mobilen horisontalt blir skjermen litt i det minste laget for komfortabel jobbing når det finnes bedre alternativer der ute.

MEn for all del ;) Hver sin smak.. heldigvis :)

Skrevet
  • Forfatter

Hehe :grin:

Nei det er ikke det som gjør utslaget ;)

Men synes denne ser fin ut , og den har fått mange gode tilbakemeldinger :)

Har hatt Nokia N70 fra før, så at en smarttelefon er treig, er jeg kjent med :)

Tror nok jeg tar denne :)

Skrevet
Jeg var veldig fornøyd med min HTC TyTN inntil den plutselig ikke ville mer' date=' nektet å slå seg på til slutt. Men, den fikk ganske hard juling da. Jeg gikk imidlertid til anskaffelse av etterfølgeren , HTC TyTN II, som jeg er enda mer fornøyd med.. Den er et par millimeter flatere, også har man mulighet til å lage en vinkel på skjermen, og ikke minst GPS. Jeg brukte TomTom på min telefon oppover til Bodø Airshow, og det virka veldig bra!

Ellers er det en drøm å skrive tekstmeldinger og slikt med den. Men, dette er mer en bitteliten bærbar PC fremfor en telefon:D Men ja, man kan ringe med den også!

Vil bare anbefale TyTN telefonene.. Du får nok mest igjen for penga ved å kjøpe en TyTN til rundt 1000kr, fremfor en TyTN II for rundt 3000kr, men TyTN II er litt finere å se på:D Begge bruker rikelig med strøm, lader hvertfall annenhver dag. [/quote'] Sjekker pris pâ TyTn 2 og den kostet 5000 og ikke 3000 som du nevner Frode? Har litt lyst pâ en touch diamond, men tytn 2 frister mer! Fâr spörre onkelen min som har en HTC da.

Skrevet

Sjekker pris pâ TyTn 2 og den kostet 5000 og ikke 3000 som du nevner Frode? Har litt lyst pâ en touch diamond, men tytn 2 frister mer! Fâr spörre onkelen min som har en HTC da.

Ja, men kan kjøpe det nytt i butikken til 5000kr, eller kjøpe det lite brukt til halve prisen, med alt av forsikring og garantier i orden.. Hva ville du brukt pengene på??

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14359084&sid=xz8rbeOzx1J346224&WT.svl=Link

Skrevet
  • Forfatter
Hei Sindre

Hva måtte du betale for N95 u.abb?

Jeg kjøpte den med opratørløs.

Det vil si at jeg må bruke et abb fra telenor eller djuice de neste 12 månedene.

Prisen ble da 3484 på telenor.no

P.S Kjøpte telefonen med abb frifiks, men fikk telefonen idag, og der sto det kan brukes med valgfritt abb fra t.nor eller dj :)

Skrevet
  • Premium Medlem

Det er vel det samme som de selger telefonen for her i Trondheim for tiden.

Den koster 990.- med 12.mnd binding.

Vuderer selv å kjøpe meg en N95.

Skrevet

N95? Værste greiern jeg noe gang har hatt! Går så sykt treig! Bare vent til du begynner å får meldinger inn på den, en del bilder/filmer div mp3 osv... Jeg har skikkelig happy med min N95. Helt til jeg fant ut hvor treig den faktisk er... Masse bugs i softwaren....

Skrevet
  • Premium Medlem
Så lenge du ikke du kjøper den nyeste htc' date=' de er blitt levert tilbake i søkk og kav [/quote']

HTC Touch Diamond?

Skrevet

Ja, tror det er Diamond.

Den kan være litt treg etter soft restart.

I følge revies skyldes dette at nettverkstypen er valgt på fårhånd isteden for automatisk.

Om man har diamond som er treg, så er det vært å sjekke GMS nettverk innstillingtene og se om den står på auto. Gjør den ikke det er sjansen stor at det er det som er feilen.

Har selv lyst på nyeste HTC, men venter forløbig til HTX Touch Pro kommer ut. Plus litt til for at de fleste barne problemmer blir fikset.

Skrevet
N95? Værste greiern jeg noe gang har hatt! Går så sykt treig! Bare vent til du begynner å får meldinger inn på den' date=' en del bilder/filmer div mp3 osv... Jeg har skikkelig happy med min N95. Helt til jeg fant ut hvor treig den faktisk er... Masse bugs i softwaren.... [/quote']

Nå har ikke jeg erfart de problemene du beskriver på min N95. Jeg er stort sett fornøyd med min bortsett fra batteri kapasiteten, den er rett og slett horribel. Batteriet på min klarer faktisk ikke å holde seg i en dag før den må lades opp igjen, av og til hender det seg at jeg må lade opp telefonen til Lunch tiden på jobb når den har vert på lading hele natten før.

Vurderer å kjøpe meg en HTC som neste telefon, greit å prøve noe nytt :)

Skrevet
Ja' date=' tror det er Diamond.

Den kan være litt treg etter soft restart.

I følge revies skyldes dette at nettverkstypen er valgt på fårhånd isteden for automatisk.

Om man har diamond som er treg, så er det vært å sjekke GMS nettverk innstillingtene og se om den står på auto. Gjør den ikke det er sjansen stor at det er det som er feilen.

Har selv lyst på nyeste HTC, men venter forløbig til HTX Touch Pro kommer ut. Plus litt til for at de fleste barne problemmer blir fikset. [/quote']

Var innom en mobiltelefon butikk her om dagen fordi jeg er på jakt etter ny telefon og kan bekrefte det du sier, de fikk inn mange HTC touch diamond fordi telefonen ble treg, slo seg av, låste seg osv. Fikk da tips om å vente til Diamond pro kom ut, for den hadde bedre og mer oppdatert software som de håpet slapp problemet som diamond har. Men det får så være, har bestilt meg Iphone nå :D

Skrevet

Hehe, Det skal vist være bare å sette tlf. på GMS auto så løser det det meste av treghetsproblemene til Diamond.

iphone. hehe jaja. sikkert fin telefon, men jeg skal ha WM6.1 på neste tlf. + TomTom 7. Så jeg venter videre til HTC Touch Pro kommer ut.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …