Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har de siste mnd. prøvd å rekruttere folk til å bli med å spille The Ship (sjekk ut theshiponline.com eller Steam) - men har problemer med å engasjere dem - kanskje fordi jeg generelt er forbasket dårlig til å forklare? :grin:

Give it a shot! Og fra tid til annen får jeg gjestepass jeg kan gi ut for på Steam til nettopp dette spillet. Jeg tror dette kunne vært veldig underholdende både på nett, og på LAN, spesielt om man kjenner de man spiller mot.

Skrevet

Dette så spennende ut! skal sjekke ut når jeg kommer hjem etter ferien :)

Ser ut til at det koster $14 for multiplayer delen og $19.99 for hele pakka, med singleplayer del også.

Skrevet
  • Forfatter

Jeg har ikke "Complete pack", så jeg regner med at singleplayergreiene har en story. Jeg kan spille mot bots, og eventuelt på LAN sammen med en kamerat eller tre, mot bots i forskjellige modes. Team eller alle mot a alle. :) Og $14 er da ingen ugunstig sum ift. hvor mye underholdning man får :)

Skrevet
  • Forfatter

Riktig nok fra 2006, ja, men det ødelegger ikke for spillbarheten. ;)

Et godt eksempel på det er jeg og en kamerat som fra tid til annen møtes over en kveld eller ei helg for å spille Settlers 3. Det første i serien som jeg syns var verdt å kaste bort utallige timer på - og det er jo så godt som minst et tiår siden det kom. :whistle: Det leverer, den dag i dag.

Skrevet

Spillte dette for en tid tilbake siden. Tar gjerne en runde multiplayer.

Ellers har jeg et gjestepass til dette spillet på Steam, bare send en PM så er det førstemann til mølla :)

Skrevet

Jeg har bruker påsteam, kan man få det gratis plass da(gjesteplass?)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …