November 27, 200124 yr Hej på er alla !! Jag börjar att tycka det är lite trist att mest flyga ensam. Finns det inget bra ställe där man kan komma igång lite. Ja det hade varit jättekul med en multiplyer för fs2002 här på flightsim.no ;-) .Används den nuvarande ?? tycker att det var trögt att komma igång via vatsim.Kanske drar jag inte i rätta trådar?? Hoppas det finns nån ut av er som har lust att ge mig lite hjälp och stöd på takeoffen :-) Hälsningar Lennart [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
November 27, 200124 yr Min icq er 599039. Dersom du har icq, så er det bare å ta kontakt når jeg er online. Sikkert flere her som har icq, og det er jo arti om flere hadde joinet [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] T.K
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.