Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Var et lite tordenvær i området nå, og da var det ut med kameraet!

Dessverre var det en del skyer mellom meg og tordenværet, så det ble mest opplyste skyer. Men jeg synes det ble en litt dramatisk effekt, så jeg legger ut de beste bildene her ;)

Bildene er forresten tatt ca kl.12 på natta, så da blir de kanskje litt mer "ikke noe man ser hver dag" :)

img5746rrs9.jpg

img5804rlu2.jpg

img5811rxj7.jpg

img5816rqd5.jpg

img5826rjo5.jpg

img5838rjv2.jpg

Skal også sende et par av disse til avisa jeg jobber i, hvilke burde jeg velge?

Skrevet

Legger ut ett par bilder jeg har tatt i kl.2 i natt her fra Bergen ;)

img6058bs7.jpg

img6063ci8.jpg

Skrevet

nydlige bilder, hadde lyst å ta bilder her i natt jeg å, men det var bare kornmo her, men for man brukt Nikon D40 med 50-300mm te å fotgraffere lyn, eller må man ha ett dyrere kamera da, vet at må være kjapp på avtrekærn da, hehe

Skrevet

Bruk lang lukkertid og ha kameraet på stativ, da blir det best.

Skrevet

langlukkertid, hmm, trudde man måte ha raskt luker tid på slika bilder jeg, men får prøve, er jo meldt torden vær ut over uka, får håpe det beste sån at jeg for prøvd ^^

Skrevet

Legger ut noen til :)

img6056zg3.jpg

img6061za9.jpg

img6067pq7.jpg

Skrevet
  • Forfatter
okay' date=' det ska prøves, men ett litte problem, jeg har ikke stativ =( [/quote']

Da gjelder det å være kreativ! Prøv å se om du kan få støttet opp kameraet på et eller annet ;)

Skrevet

Mange steder som har blitt rammet av lyn og torden siste døgnet virker det som.. Kommer akkurat snikende her også nå, hører torden og ser mørke skyer i horisonten :o

Skrevet

Nå har det såvidt begynt her i Bergen og :) Skal se om jeg får lagt inn noen nye ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …