Skrevet 29. juli 2008 16 år Var et lite tordenvær i området nå, og da var det ut med kameraet! Dessverre var det en del skyer mellom meg og tordenværet, så det ble mest opplyste skyer. Men jeg synes det ble en litt dramatisk effekt, så jeg legger ut de beste bildene her Bildene er forresten tatt ca kl.12 på natta, så da blir de kanskje litt mer "ikke noe man ser hver dag" Skal også sende et par av disse til avisa jeg jobber i, hvilke burde jeg velge?
Skrevet 30. juli 2008 16 år Jeg aner ikke hva du skal velge - syns dette var skamkult, uansett! :grin:
Skrevet 30. juli 2008 16 år Dette var flotte bilder og som du sier med en litt dramatisk effekt! Satt på toget fra oslo når det startet og det var ganske heftige saker.
Skrevet 30. juli 2008 16 år Forfatter Synd det var en del skyer mellom meg og Oslo i går. Hadde vært rått og være der med kameraet!
Skrevet 30. juli 2008 16 år nydlige bilder, hadde lyst å ta bilder her i natt jeg å, men det var bare kornmo her, men for man brukt Nikon D40 med 50-300mm te å fotgraffere lyn, eller må man ha ett dyrere kamera da, vet at må være kjapp på avtrekærn da, hehe
Skrevet 30. juli 2008 16 år langlukkertid, hmm, trudde man måte ha raskt luker tid på slika bilder jeg, men får prøve, er jo meldt torden vær ut over uka, får håpe det beste sån at jeg for prøvd ^^
Skrevet 30. juli 2008 16 år Forfatter Du rekker ikke å trykke ned utløseren akkurat når lynet kommer, så sett kamera på stativ med ganske mye vidvinkel. La kameraet stå med lukkertid på f.eks. 10 sekunder, så kameraet får "samlet opp" 2-3 lyn Stilige bilder Aleksander! Her er bildene jeg la ut for avisa.
Skrevet 30. juli 2008 16 år Forfatter okay' date=' det ska prøves, men ett litte problem, jeg har ikke stativ =( [/quote']Da gjelder det å være kreativ! Prøv å se om du kan få støttet opp kameraet på et eller annet
Skrevet 30. juli 2008 16 år Mange steder som har blitt rammet av lyn og torden siste døgnet virker det som.. Kommer akkurat snikende her også nå, hører torden og ser mørke skyer i horisonten
Skrevet 30. juli 2008 16 år Nå har det såvidt begynt her i Bergen og Skal se om jeg får lagt inn noen nye
Skrevet 30. juli 2008 16 år Da kommer det vel ut over her også i løpet av kvelden, kanskje noen bilder her i fra også da Bra bilder forresten!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.