Rasmus Spanne Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Hei! I morgen kommer det et National Airlines fly fra Teterboro i USA. Noen som vet hvilken type de kommer med?? Har søkt litt etter dem på internett uten å kunne finne noe særlig om den. Er forsovet flight N4 753 med plandlagt ankomst tid 19:40 Skal på jobb i morgen, så kanskje jeg tar med kamera for å ta noen bilder Siter
Mads Østebøvik Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Ser ut som flyet/fligthen er sperret for info via Flightware iallefall... Om vi snakker om chile baserte flyselskapet, så er det vell hovedsaklig 737-200 de har.. mener jeg å huske i farten... Siter
Espen Otterstad Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Nå har ikke jeg gjort noe grundig undersøkelse, men det er noe som lukter her... IATA N4 tilhørte vel National Airlines, men dem finnes vel ikke lenger? Fant ikke noen nye som bruker N4 heller. Kanskje det rett og slett er N4753, som er en Gulfstream IV som kommer? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.