Skrevet 29. juli 2008 16 år Endelig har jeg Windows oppe og går igjen etter at hele programvaren gikk i dass. Nevøen min la inn Linux på den, og da kunne jeg ikke fly på flightsimmen min lengre. Etter noen måneders opphold var jeg så dum at jeg satt på Norwegian-dvd'en min og dermed kom den søte kløen tilbake. Endelig er jeg oppi luften igjen på PC'en and it feels gooood. :-) Legger igjen en meget kul musikkvideo til dere som helt sikkert har blitt vist før her, men skader ikke å se en så morsom video igjen vel?
Skrevet 29. juli 2008 16 år Denne videoen er også tøff! Pink Floyd - Learning to Fly http://youtube.com/watch?v=d-5EFO8LQrw&feature=related Ha en god dag! Eivind
Skrevet 29. juli 2008 16 år Nevøen min la inn Linux på den' date=' og da kunne jeg ikke fly på flightsimmen min lengre. [/quote'] En fin anledning til å prøve X-Plane kanskje? M
Skrevet 29. juli 2008 16 år Nevøen min la inn Linux på den' date=' og da kunne jeg ikke fly på flightsimmen min lengre. [/quote'] En fin anledning til å prøve X-Plane kanskje? M :grin: :grin: :whistle:
Skrevet 29. juli 2008 16 år Forfatter En fin anledning til å prøve X-Plane kanskje? M Hehe..joda, men tenkte ikke så langt i min bunnløse deprimerende situasjon. ;-)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.