A L Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Heheh ja jeg svarte ikke 100% på det du spurte om, men det fikk vi jo svar på! ha en fin tur! Siter
Tommy Hansen Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Skrevet 30. juli 2008 I will,thanx Alexander! Torbjørn: Ja,jo.. du har vel rett i det formoder jeg. Har ærlig talt ikke den største oversikt på annet de maskina jeg evt. leker litt med i FS. Og på den lista er hverken 700,classic'ene eller A319. Derimot,så flyr jeg de mye i real,og mulig at GermanWings paintene gjør at den A319 virker så søt å liten ,hehe. Norwegianflyene er jo bare kalde,gamle og overfylte. Men kan uansett ikke dreie seg om mer enn 1 drøy meter i lengde/vingespenn vel? Kan vel omfrasere meg å si at jeg skal ut på tur med: ei stilren prinsesse, en litt oppblåst stor hval og Dronninga selv + to små søte damer og ei gammal lita kjærring,til slutt noen smårips on the side for fun :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.