Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de av dere som har oversikt,er det noe system i hvilke ruter de nye 738 flyene er satt inn på? Er det litt random eller hva?

Skal til London i midten av august,er det mulig å forutsi(ta rede på) hvilken flytype jeg får på de forskjellige avgangene?

Skrevet

Det er blitt brukt kun 733 på London-ruten med mindre det har skjedd noen forandringer i siste liten.Så du må nok belage deg på en -300(eventuellt -400 fra Hola Airlines)

Men du kan jo håpe på at det skjer noen forandringer i siste liten, eventuellt satse på KKX(NetworkNorway med Winglets) : )

Skrevet
Jeg bruker tråden din her siden jeg gidder ikke å starte en ny en(bare si hvis du vil jeg skal slette dette)

Skal fly til OSL fra EVE den 6.aug i 14.00 tiden med SK40** noen som hvet hva slags flytype?

P.t. er din avgang satt opp med B73G (altså -700), dog er dette i

beste fall "veiledende" - og kan fort skiftes ut. Men B737-700

er i hvertfall hva avgangen er satt opp med.

Skrevet

SAS er jo enkelt å finne ut,står jo når du booker.. :whistle:

Det gjør det ikke med mange airlines.

Jeg skal fly EasyJet fra Gatwick til Köln/Bonn rute 5377,noen som har en idè om hva de bruker på den ruta?

Skrevet

Hehe, ja. Det blir nok A319 ;).

PS: Det kan hende du får fly A320 eller A321 med easyJet også, ettersom de etter oppkjøpet av GB Airways sitter igjen med en del A320- og A321-maskiner. EasyJet bestemte seg for å beholde de større Airbus-maskinene en stund til, for å undersøke om det er noen fordeler med de større flyene.

Så det er lov å håpe, hehe! (At ikke Ryanair følger easyJets eksempel, og går til anskaffelse av Airbus-maskiner. Jeg vil fly Airbus! :grin: )

Skrevet

Eh.. joda,men var jo liksom det som lå i spørsmålet,hvilken av de da 5 flytypene de har som blir traffikert på denne ruta. Jeg kunne jo nøyd meg med at jeg får et fly,med vinger og to motorer. Men, da hadde jeg antakelig ikke spurt :P;)

Skrevet
Jeg skal fly EasyJet fra Gatwick til Köln/Bonn rute 5377' date='noen som har en idè om hva de bruker på den ruta?[/quote']

Sannsynligvis en av våre A319, men gi meg datoen du skal fly, så skal jeg sjekke...

/T

PS! Gatwick er EGKK... EGSS er Stansted.

Skrevet

Ja da har jeg alle flytyper for ferien i boks.

Blir jo reine globetrotter'n i sommer.

OSL-TOS-OSL-STN LGW-CGN DUS-LHR-JFK-LHR-TRF

B733-737-738-744-767 og en liten A319 og noe GA fra TEB. Vacation is a good thing! :cool:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...