Skrevet 27. juli 2008 16 år Jeg sitter her og ser på noen varer jeg vurderer å bestille fra the "O'store UK". Men så ser jeg lenger ned på siden for varen: "This product can only be delivered to addresses within the EU." Men for pokker, EU er noe dritt, alt for å ødelegge! Varen skal jeg ha tak i uansett hva jeg må gjøre, så jeg lurte på om noen her inne vet hvordan jeg kan få sendt den hit til Oslo om jeg kjøper den?
Skrevet 27. juli 2008 16 år har du sjekka at dem ikke inkluderer Norge i EU da? Dvs at dem definerer EU som Europa og ikke bare unionen
Skrevet 27. juli 2008 16 år Forfatter Du er en livredder i nød, Hansen! Der var problemet løst, de sender jo til Norge, ergo mener de jo faktisk Europa! Hallelujah!! Og for de som lurer, Rapid Fire Rifle er inget annet enn genialt: http://www.firebox.com/product/1333/Rapid-Fire-Rifle Nå blir det andre boller i denna by'n!
Skrevet 27. juli 2008 16 år Forfatter Men va fan' date=' Aleksander. Hva i allverden skal du med den der? [/quote'] Hva tror du? Olaf: Jepp, den er allerede bestilt, hvordan det?
Skrevet 27. juli 2008 16 år Slikt har en paintball og/eller airsoft til, Johan . Spill, vel å merke, ikke krig.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.