Skrevet 24. juli 2008 16 år Er hjemme på sunnmøre, nærmere bestemt volda, i ferien. Tenkte jeg skulle dele et værfenomen som vi opplever her avogtil En nydelig morgen, men ikke fult så nydelig for de som bor nede i sentrum Til sammenligning
Skrevet 24. juli 2008 16 år Ikke akkurat noe værfenomen dette Ser dette stort sett hver morgen Spesielt mye når jeg spiller golf tidlig på morgenen også. Morgentåke Gresset blir fuktig om natten, og når solen så vidt begynner å titte frem, da fordamper fuktigheten og skaper dette 'fenomenet' Den samme teorien gjelder for vann, som i ditt tilfelle, vil jeg anta
Skrevet 24. juli 2008 16 år Forfatter Ja, det er vel kanskje ikke så uvanlig, her skjer det vertfall bare en gang i blant! Og det er jo ekstra stilig når man bor over det! Lå like mye over flyplassen også idag, men regner med morgenflyet til widerøe dro uansett
Skrevet 24. juli 2008 16 år Fenomen er noe som tiltrekker seg oppmerksomhet; og i så måte så kan lavt og tynt skylag/tåke være fenomen nok for de som bor over det
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.