Thomas Hjelset Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Var ute på en liten flytur mellom Bergen og Oslo.. når jeg nærmet meg Oslo kom plutselig ENGM_TWR online til stor glede i cockpit! Så fulgte ENGM_APP på sekunder etterpå, før ENGM_GND ble bemannet minutter senere! Jeg tok en kort turn around og har nå satt kursen mot rosenes by Molde.. De tre kontrollerne håper på mer trafikk utover ENGM_GND: Kim Ruben Fjeldstad ENGM_TWR: Kai Dreyer ENGM_APP: Lars Petter Hassel Stor takk til flygelederne ved Oslo Lufthavn ikveld Siter
Lars Hassel Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Heisann Thomas. Hyggelig og høre at vi blir satt pris på når vi logger opp en del;) Så det er bare og møte opp på Gardermoen nå, fly til, eller fra;) Mvh Lars Petter Hassel Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 he he jepp veldig bra;) Da jeg er nye og prøver meg utpå når det ikke er tower bemannet og var akkurat ferdig med ENGM-ENBR, tenkte jau shit jeg tar turen tilbake også. Da jeg kom 30nm out fra ENGM poppet samtlige opp APP, TWR, GND jeg hadde kontroll frem til da men siden jeg nå har hatt hele 7 ganger på Vatsim vel og merke på txt ennå men dog klarte jeg untrolig nokk og holde roen og landet ILS 19L Veldig bra og morro i kveld takk for bra oppmøte Siter
Thomas Hjelset Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Skrevet 22. juli 2008 Kan og friste med at ENML-TWR er på! Så gjett om noen har hatt en fin flykveld nå! ENML_TWR: Magnus Meese | Online Kom å fly! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.