Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 her er noen bilder fra ferien i vadsø så langt. bildene er tatt med kompakt kamera så ikke skyt meg for det. det kommer nok flere etter vært, men dette er disse jeg har tatt så langt. ble litt fansy i dag. takk for titten. Siter
K J Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Flotte billeder, men jeg ville foretrække at se dem lidt større, så kan du ikke poste et par af dem her i tråden? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Enig, ett bilde bør studeres. Bildene ble for små, samt at det gikk for fort i slideshow'et til at man rakk å fordype seg i bildet. But, so far so good. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 joda selfølgelig, [/img] [/img] [/img] Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Likte godt bildene og motivene. Alle tre bildene med spor etter mennesker. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Står i EXIF hvilket kamera det er! Olympus S700 hvis jeg ikke har helt feil. Mathias Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.