Sindre Holberg Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Hallo! Har holdt på litt med et lite scenery til ENHA. Det er ikke så bra egentlig, men det er bedre enn bare rullebanen som er i FSX. Her er et lite bilde: (hvis noen vil ha(som ingen sikkert vil ) send meg en PM med mail) Sindre Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Hangarene står 90 grader i feil retning. Om mulig skal nærmeste hangar på høyre og venstre side ha et mer avrundet tak. Terminalbygget/ekspedisjonsbygningen som tårnet står på har flatt tak, og for øvrig så kjente jeg ikke igjen alle bygningene rundt der... Men jeg kjente meg igjen på ENHA ja Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Skrevet 22. juli 2008 Jo... la merke til at hangarne står feil. Jeg fant ingen deafult hangarer med litt avrundet vinkel. Alle bygningene er tatt ifra hjemmesidene deres, norgeibilder og norskeflyplasser, men om det er rett vet ikke jeg :whistle: Men som sagt er bare for å ha mer enn rullebanen Fint at du kjente deg igjen da! Siter
Sindre Holberg Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Skrevet 22. juli 2008 Legger til: Godt initiativ Takk for det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.