Skrevet 24. november 2001 23 år Hei! Jeg lurer på hvor jeg finner rutene som blir brukt i Norge i den formen her (eks.er hentet fra 767PIC): KDFW.DALL6.TXK.J42.MEM.J42.GVE.MINKS1.LGA Hadde vært morsomt med noen "ekte" saker fra SAS eller Braathens. Mest interessert i ENGM-ENEV,ENGM-ENBR, ENGM-ENVA men gjerne flere i Norge også. Er det noen som har rutene for SAS til New York? Hvordan finner jeg rutene for transatlantiske flygninger? hilsen Atle Svanberg
Skrevet 24. november 2001 23 år Har 7 sider med "ekte" SAS ruter såvel for Europa som ruter til Seattle og Tokyo og VTBD (Bangkok?) Dersom du ønsker det, kan jeg kopiere dem og sende til deg via snailmail. Mvh KjellM [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
Skrevet 25. november 2001 23 år Hvem er du, Kjell? Stili å se andre fra byen her. Akkurat skaffa meg FS2002 PRO nå. Flyr som bare det. Mvh Agnor. (15) Vadsø Føyklubb
Skrevet 25. november 2001 23 år quote: Opprinnelig postet av Kjell Martinsen: Har 7 sider med "ekte" SAS ruter såvel for Europa som ruter til Seattle og Tokyo og VTBD (Bangkok?) Dersom du ønsker det, kan jeg kopiere dem og sende til deg via snailmail. Mvh KjellM [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Sende dem til meg også? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
Skrevet 25. november 2001 23 år Send dem til meg også. pleassss [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]
Skrevet 25. november 2001 23 år Jeg kan sende til alle her som spørger. Husk at i skal bruge www.acrobat.com til at åbne filen [ 25-11-2001: Endret av: Jimmy Nielsen ]
Skrevet 25. november 2001 23 år Heisann: Ikke for å lage så stort bry men jeg spør allikevel om du kan sende de til meg også. SK331sas@hotmail.com -------------------- Med vennlig hilsen Dag Christer Kristoffersen Os/Hordaland
Skrevet 25. november 2001 23 år Hei!! Her kan du finne flighplans for SAS sine ruter fra Stockholm og Copenhagen til USA. Du går på "FOM", så på "Flightplans" [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]
Skrevet 25. november 2001 23 år Til meg også ? Sjekk mailen din ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]
Skrevet 25. november 2001 23 år Se Jimmy Nielsens innlegg lenger oppe. Han ser ut til å ha rutene liggende på disk, og kan sende dem på e-post. Dersom Jimmy ikke er tilgjengelig, kopierer jeg gjerne og sender via snailmail. Mvh KjellM
Skrevet 26. november 2001 23 år Jimmy, hvis du har det lett tilgjengelig på disk... Jeg er her òg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] jljakob@online.no
Skrevet 27. november 2001 23 år Jeg skulle indtil videre skulle jeg have sendt til alle der har spurgt, men hvis der nogen af jer der ikke har fået den, må i lige sige til.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.