Atle Svanberg Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Hei! Jeg lurer på hvor jeg finner rutene som blir brukt i Norge i den formen her (eks.er hentet fra 767PIC): KDFW.DALL6.TXK.J42.MEM.J42.GVE.MINKS1.LGA Hadde vært morsomt med noen "ekte" saker fra SAS eller Braathens. Mest interessert i ENGM-ENEV,ENGM-ENBR, ENGM-ENVA men gjerne flere i Norge også. Er det noen som har rutene for SAS til New York? Hvordan finner jeg rutene for transatlantiske flygninger? hilsen Atle Svanberg Siter
Kjell Martinsen Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Har 7 sider med "ekte" SAS ruter såvel for Europa som ruter til Seattle og Tokyo og VTBD (Bangkok?) Dersom du ønsker det, kan jeg kopiere dem og sende til deg via snailmail. Mvh KjellM [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Atle Svanberg Skrevet 24. november 2001 Forfatter Skrevet 24. november 2001 Flott! Adressen min kommer på email. Atle Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 24. november 2001 Skrevet 24. november 2001 Jeg kan sende dem til dig med e-mail Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Hvem er du, Kjell? Stili å se andre fra byen her. Akkurat skaffa meg FS2002 PRO nå. Flyr som bare det. Mvh Agnor. (15) Vadsø Føyklubb Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Kjell Martinsen: Har 7 sider med "ekte" SAS ruter såvel for Europa som ruter til Seattle og Tokyo og VTBD (Bangkok?) Dersom du ønsker det, kan jeg kopiere dem og sende til deg via snailmail. Mvh KjellM [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Sende dem til meg også? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Arne Øverland Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Send dem til meg også. pleassss [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Jeg kan sende til alle her som spørger. Husk at i skal bruge www.acrobat.com til at åbne filen [ 25-11-2001: Endret av: Jimmy Nielsen ] Siter
Frode Olsen Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Det hadde vært trivelig om du gidder å sende dem til meg også! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Vær så snill å send dem til meg og!!!!! arild@oldervoll.com Siter
Dag Christer Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Heisann: Ikke for å lage så stort bry men jeg spør allikevel om du kan sende de til meg også. SK331sas@hotmail.com -------------------- Med vennlig hilsen Dag Christer Kristoffersen Os/Hordaland Siter
Kenneth Lima Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Hei!! Her kan du finne flighplans for SAS sine ruter fra Stockholm og Copenhagen til USA. Du går på "FOM", så på "Flightplans" [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Karl Andreas Olssøn Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Til meg også ? Sjekk mailen din ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Kjell Martinsen Skrevet 25. november 2001 Skrevet 25. november 2001 Se Jimmy Nielsens innlegg lenger oppe. Han ser ut til å ha rutene liggende på disk, og kan sende dem på e-post. Dersom Jimmy ikke er tilgjengelig, kopierer jeg gjerne og sender via snailmail. Mvh KjellM Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 26. november 2001 Skrevet 26. november 2001 Jimmy, hvis du har det lett tilgjengelig på disk... Jeg er her òg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] jljakob@online.no Siter
Jimmy Nielsen Skrevet 27. november 2001 Skrevet 27. november 2001 Jeg skulle indtil videre skulle jeg have sendt til alle der har spurgt, men hvis der nogen af jer der ikke har fået den, må i lige sige til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.