November 24, 200124 yr Hallooalle sammen jeg har hørt noen her på forumet snakke om IL-2? er det et spill? hvis det er det har noen screenshots eller noe sånt.? kan jeg få i do om den?? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image]
November 24, 200124 yr Jeg er ikke helt sikker på om du kan få en do om den, men det er ett spill, ja [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] En krigssimulator fra WWII. Kommer til Norge ved månedsskifte tror jeg...
November 24, 200124 yr Her er screenshot fra IL-2 på den offisielle IL-2 siden..... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]
November 24, 200124 yr Ja det er et spill!Et flyskyte spill! Jeg har en demo av det, det følgte med siste utgaven av PC PILOT!
November 26, 200124 yr Det går for å være det største som har hendt på combatsim-fronten siden Falcon 4. Dessuten er det jo interessant at det fokuseres på østfronten. Jeg visste ikke en gang at det var en luftkrig på østfronten.
November 26, 200124 yr Ilyushin-2 Sturmovik var andre verdenskrigs svar paa A10. Etter demoen aa dömme er simmen ganske prosessorsulten!!!! Happy Flying!!