Skrevet 17. juli 2008 16 år For ei forrykende uke! I går kom det en 24" Eizo på døra. Og i dag kom iPhone 3G. Var ute og knipsa litt bilder mens jeg ventet på en kamerat jeg skulle spise med. Ingenting å klage på det kameraet spør du meg - det er jo tross alt en mobiltelefon. Eneste er vel at autohvitbalansen er litt ute å kjøre.. ?
Skrevet 17. juli 2008 16 år Forfatter Mon tro om det er den røde katta som lurer hvitbalansen. :whistle:
Skrevet 17. juli 2008 16 år Kameraet fungerer helt fint i lys.. men, så fort mørket begynner å senke seg, så.. jah.. da går det galt Ellers er telefonen kjempe Meget fornøyd med min, men kjenner at jeg skal ha HTC neste gang :grin:
Skrevet 17. juli 2008 16 år Forfatter Det gjelder da forsåvidt alle kamera - dårlig lys ~ dårlig bilde. :whistle: Det er jo tross alt en mobiltelefon, så jeg krever slettes ikke Canon EOS kvalitet av det. Top notch, til mitt bruk.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.