Erlend Andrè Larssen Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Kom over denne artikkelen med en ganske heftig video. Skikkelig Middle Earth-stemning over denne veien, venter bare på at noen skal rope "To the bridge of Kazhad-Dûm" Mer info og bilder av veien på Wikipedia. Siter
Geir Teigo Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Sinsykt!!! Fikk helt vondt i magen bare av å se videoen. Hadde ALDRI turd å gå den turen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Kreativ plass å legge en sti, her har Mesta mye å lære! :grin: Selve stien var jo grei nok skummel i seg selv, men jeg hadde snudd ved det første hullet for å si det slik. Å se ett stort hull foran meg, 200m rett ned hvor jeg måtte balansert på en jernstang èn menter ut fra fjellveggen.. Det utgår.. :grin: Siter
Nicklas Winger Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Det utgår.. :grin: ..og det med verdensrekord i høye kneløft! Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 haha, hadde je vært ordentlig sikret kunne jeg nok våget meg ut her. haha, jeg hadde ikke klart og holde meg uten for de hulene. men ikke no værdags kost dette her. Siter
TOS Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Dette er ikkje i Spania. Dette er det nye storprosjektet til den norske stat! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Så ikke helt ut som noe jeg kunne gjort dette nei. Men de var jo ikke helt uten sikring, de hadde jo en vaier helt inne med fjellveggen å holde seg i Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.