Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

IMG_3874.jpg

IMG_3875.jpg

Benny Borg og Kathrine Moholt

IMG_3891.jpg

IMG_3892.jpg

Banana Airlines :D

IMG_38951.jpg

Oppvarmeren

IMG_3905.jpg

Kordamene

IMG_3898.jpg

Allsang på Grensen

IMG_3907.jpg

Våre to programledere

IMG_3910.jpg

Bandet

IMG_3909.jpg

Ingen ringere enn: Sissel Kyrkjebø

IMG_3914.jpg

IMG_3916.jpg

IMG_3920.jpg

IMG_3936.jpg

Vinneren av "Norske Talenter"

IMG_3923.jpg

Lyskaster

IMG_3929.jpg

Et av kameraene (selv om fokuset havna på ho i teltet.. :crazy: )

IMG_3930.jpg

To tvillinger(?)

IMG_3931.jpg

IMG_3934.jpg

Takk for titten :)

Skrevet

Fantastisk flotte, skarpe, god kontrast og gode farger. Har selv opplevd Sissel live - WOW for en sjarme. :whistle:

Skal ærlig talt innrømme jeg gjerne kunne tenkt meg å jobba der bak kamera i flerkameraproduksjonen. Jenta på bildet med kamera ligna veldig på to jeg kjenner som jeg gikk med på folkehøgskole. Hun ene jobba i Monster (mulig hun gjør ennå..) Hun andre jobber i TV Norge - men å jobbe freelance og der det trengs er slettes ikke uvanlig. Nåvel - dette var saftig. :)

Skrevet
  • Forfatter

Takk for hyggelige kommentarer :)

Sissel er bare helt rå live! Er det noe som låter falskt må det være instrumentene...

Jeg satt mot slutten og holdt på å pisse på meg, men når Sissel kom og sang "Kjærlighet" var det som alt rundt meg stoppet opp. Alle som hadde begynt å gå stoppet opp. Alt var helt stille, kun hun og musikken.

Hun må ha verdens vakreste stemme..

Og det å få se henne live er som å være i en helt annen verden. Man glemmer alt rundt seg, det er kun hun som er i fokus.

Skrevet

Fine bilder! Du har fanget stemningen godt.

Men unnskyld meg, altså. Ikke for å være stygg ellernoe, men hva får et menneske til å kle seg sånn som dette? Til å gjøre seg om til noe sånt? Den gutten har et sykelig stort oppmerksomhetsbehov; og ja jeg er klar over at han får litt gratis oppmerksomhet nå, men herregud.

IMG_3923.jpg

Skrevet

Men unnskyld meg' date=' altså. Ikke for å være stygg ellernoe, men hva får et menneske til å kle seg sånn som dette? Til å gjøre seg om til noe sånt? Den gutten har et sykelig stort oppmerksomhetsbehov; og ja jeg er klar over at han får litt gratis oppmerksomhet nå, men herregud.

[/quote']

Hvem bryr seg hva han har på seg? Kunne ikke brydd meg mindre. Det er det som er feil med folk for tiden, man må alltid kritisere andre.

Skrevet

Enig. Skjønner ikke hva som er galt med at folk har en sær klesstil. Det jeg derimot ikke liker er fansen til Erlend, fjortismentalitet irriterer meg veldig.. :P

Stilige bilder fra noe av det mest harry som går på TV ;)

Skrevet

Hva er galt med stilen hans? Han er vel en av svært få i dag som kan si at han har sin helt egen og selvstendige stil, og det skal han gjerne få lov til å fortsette med

Skrevet
Hva er galt med stilen hans? Han er vel en av svært få i dag som kan si at han har sin helt egen og selvstendige stil' date=' og det skal han gjerne få lov til å fortsette med [/quote']

Vet ikke om dette var rettet mot meg, men var mitt innlegg det stod som svar på.

Som jeg sa:

Han er seg selv, la han være det.

Intet negativt for min side, kunne ikke brydd meg mindre om hvordan han ser ut eller kler seg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …